PYTANIA DOTYCZĄCE SKLEPU 


W jakich godzinach mogę skontaktować się z obsługą sklepu?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem (500 565 541) w godzinach od 9.00 do 17.00 (PN-PT). Zawsze możecie się Państwo skontaktować z nami drogą elektroniczną lub poprzez czat na stronie: sklep@gospy.pl 

Jakie są koszty dostawy paczki?

Po szczegółowy cennik zapraszamy na stronę koszty wysyłki. Cena oraz warunki również pojawią się przy dodaniu produktu do koszyka.
Cennik dokładny można również sprawdzić pod podanym linkiem:
https://gospy.pl/content/4-czas-i-koszty-dostawy

Jak szybko otrzymam przesyłkę?

Czas otrzymania przesyłki zależny jest od wybranej formy płatności oraz dostawy. Zamówienia opłacone oraz złożone do 14 są wysyłane tego samego dnia. (PN-PT)

Jak mogę zapłacić za towar?

Oferujemy szeroki wybór możliwości zapłaty za towar: za pobraniem, tradycyjny przelew na konto oraz płatności elektroniczne.
Również możliwa jest płatność używając PayPal jak i płatności zagraniczne.

Jaki produkt wybrać? 

W tej sprawie jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu (500 565 541) oraz pod adresem e-mail: sklep@gospy.pl oraz czatem.
Chętnie Państwu doradzimy w wyborze odpowiedniego sprzętu do danej sytuacji. Jesteśmy po to by produkt wybrany po naszym doradztwie się sprawdzi w najwyższym stopniu.

Czy muszę się logować aby dokonać zakupów?

Nie – nie ma potrzeby uzyskiwania loginu, aby zrobić zakupy w naszym sklepie. Zamówienie można złożyć przez stronę podając jedynie dane do wysyłki bez konieczności zakładania konta.
Zamówienie również można złożyć poprzez czat, mail jak i telefon co zazwyczaj znacznie przyspiesza a przede wszystkim ułatwia Państwu wybór. Oczywiście zachęcamy do rejestracji na naszej stronie ze względu na promocję oraz rabaty jakie zapewniamy Państwu za skorzystanie z dostępnych ofert w naszej firmie.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub e-mailem?

Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie (500 565 541) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@gospy.pl lub najszybszej metodzie jakim jest czat.
Jeżeli pracownik jest dostępny to takie zamówienie realizowane jest w ciągu 10 min. 

Gdzie mogę odebrać produkt osobiście?

Mogą Państwo zakupić nasze produkty w naszym sklepie stacjonarnym Gospy na ul. Wólczyńska 69/77, 01-931 Warszawa. Możliwość płatności na miejscu gotówką oraz kartą.
Prosimy upewnić się zawsze czy produkt jest dostępny na miejscu. Gdyby produkt był niedostępny w sklepie również udzielamy możliwości odbioru w naszym magazynie.
https://gospy.pl/content/6-odbior-osobisty


Czy muszę kupić produkt przez stronę aby go udać się do sklepu?

Oczywiście mogą Państwo zakupić produkt bezpośrednio w sklepie bez konieczności transakcji internetowej. Serdecznie zapraszamy.

Skąd mogę pobrać instrukcję obsługi?

Instrukcja powinna być zawsze w języku Polskim dostępna wraz z otrzymanym towarem, jeżeli nie ma jej w pudełku zawsze można ją również pobrać w wersji cyfrowej ze strony:
https://instrukcje.gospy.pl/

Czy mogę wypożyczyć sprzęt, bez jego zakupu?

Tak, również wypożyczamy nasze sprzęty na okres dni zawartych przez Państwa z umowie z Nami. Koszty wypożyczenia różnią się od wartości sprzętu oraz zastosowania.
Aby wypożyczyć sprzęt należy zgłosić się osobiście, telefonicznie lub mailowo. Każdy sprzęt posiada kaucje swojej pełnej wartości, koszty wypożyczenia odejmowane są od kaucji. 
W przypadku wypożyczenia, które czasowo przekracza kwotę produktu uznajemy jako sprzedaż towaru. W przypadku uszkodzenia towaru podczas wypożyczenia ponoszą Państwo dodatkowe opłaty pobierane z kaucji.


Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Tak oczywiście, produkt możemy wymienić na dowolny z naszej oferty będący w podobnej lub wyżej cenie zakupu pierwotnego. Wymiany można dokonać do maksymalnie 30 dni od zakupu.
Po tym czasie wymiany są zależne od sytuacji oraz od zatwierdzenia konieczności przez pracownika. 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak. Do 20 dni od otrzymania towaru macie Państwo możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny. Proszę pamiętać, że towar nie może być używany ale też nie musi być oryginalnie zapakowany.
Jeżeli sprzęt nie spełnia Państwa oczekiwań również prosimy o kontakt, jesteśmy stanie Państwu pomóc w jego obsłudze lub zaproponować inne urządzenie. Zachęcamy zawsze do kontaktu. 
Prosimy pamiętać, że nasz dział wykwalifikowanych ekspertów chętnie Państwu udzieli pomocy. Zwrot 20 dni możliwy jest podczas dokonywania zakupu na odległość.

PYTANIA DOTYCZĄCE WYBORU SPRZĘTU

Najlepsze urządzenia do monitoringu mieszkania, niani czy sprzątaczki?

Zalecamy w takich przypadkach kamery ukryte np w zegarkach, stacjach pogodowych czy kamery do własnego ukrycia. Idealnie wpasowują się wystrój mieszkania oraz nie wzbudzają podejrzeń.
Dodatkowo kamery z możliwością WiFi umożliwiają stały podgląd na żywo gdy w domu/ firmie czy magazynie jest sieć internetowa Wi-Fi. 
https://gospy.pl/55-kamery-wi-fi

Jaki sprzęt do rejestracji ważnych rozmów, mobbingu czy rozmów w pojeździe?

Polecamy w takich wypadkach dyktafony gdyż zapewniają one materiał w formie pliku cyfrowego, można go wtedy z łatwością odtworzyć na komputerze jak i telefonie.
Dodatkowo jest to forma dowodu w sprawie oraz dana funkcja umożliwia dokładne przesłuchanie prowadzonej rozmowy. Polecamy produkty z TOP 6 w kategorii.
https://gospy.pl/21-dyktafony

Sprzęty do nasłuchu w czasie rzeczywistym, pluskwy GSM?

Również posiadamy klasyczne pluskwy GSM jak i radiowe, które umożliwiają podsłuch na żywo w dowolnym momencie. Wystarczy dane sprzęty naładować i włożyć doładowaną oraz przede wszystkim aktywną kartę SIM. W kartę należy zaopatrzyć się samemu ze względu na obecne przepisy rejestracji kart. Danego typu sprzęty pozwalają na nasłuchiwanie rozmów będąc nawet w innym kraju poprzez połączenie telefoniczne.
Rodzaje sprzętów znajdą państwo pod linkiem poniżej, polecamy sprzęty z linii LL ze względu na wysokie parametry.
https://gospy.pl/20-ukryte-pluskwy-gsm

Urządzenia lokalizujące położenie pojazdów, osób czy Twojej własności?

Obecnie na rynku bardzo popularne są lokalizatory GPS, są to nieodzowne sprzęty do lokalizacji pojazdów służbowych, osobistych oraz flot. Sprzęty wysyłają położenie poprzez GPS oraz GSM, co znacznie zwiększa ilość punktów dostępnych na mapie. Urządzenia te lokalizowane są na specjalnym serwerze WWW oraz na aplikacjach na telefonie czy tablecie. Posiadają prostą obsługę oraz aktywację. Lokalizatory Trackimo posiadają roczny abonament w cenie co umożliwia śledzenie pojazdu przez cały rok bez ponoszenia żadnych opłat. Również dostępne są lokalizatory gdzie włożyć można dowolną kartę SIM, pamiętać jedynie trzeba o kwestii doładowywania kart oraz jej aktywacji. 
https://gospy.pl/5-lokalizatory-gsmgps

PYTANIA INNE

Czy dostanę takie urządzenie jak widziałem w programie Malanowski, TVN, w Filmie czy Serialu?

Większość a w zasadzie 90% sprzętów pokazywanych w takich programach to atrapy i fikcyjne urządzenia wymyślone w celu zaciekawienia widza. Prosimy pamiętać, że programy telewizyjne są fikcją i nie mają się zbytnio do rzeczywistości. Praktycznie każdy sprzęt wymaga baterii oraz modułu do obsługi co za czym idzie jego wielkość musi zawsze przekraczać pewne wymiary. Chętnie zawszę opowiemy na Państwa pytania oraz doradzimy odpowiednie sprzęty. (500 565 541) oraz pod adresem e-mail: sklep@gospy.pl oraz czatem.

Widziałem podobny sprzęt w internecie?

Nasze produkty staramy się kupować w najlepszej możliwej jakości dostępne u producenta, często produkty mimo identycznego wyglądu mają zupełnie inne płyty główne lub elementy, co sprawia, że ich wyprodukowanie jest tańsze lub droższe. Z tego faktu przy gorszej jakości elementów sprzęty są awaryjne lub o bardzo niskiej jakości. Staramy się tego wystrzegać aby otrzymywali Państwo w pełni wartościowy produkt. Oczywiście mimo szczerych chęci do bycia jedynym sklepem z danym asortymentem, zawszę znajdą się inni sprzedawcy. My jako jedni z nielicznych posiadamy sprzęt na stanie magazynowym w Polsce ( nie wysyłamy prosto od producenta) oraz udzielamy Państwu pomocy w kwestii sprzętu. Również udzielamy gwarancji na dane przedmioty jak i prowadzimy sprzedaż z możliwością zakupu na fakturę. 

Czy Państwa produkt można wynająć/wypożyczyć do programu telewizyjnego, audycji czy filmu na Youtube oraz innych?

Tak oczywiście, jesteśmy otwarci na współpracę. Warunki takiej współpracy zawsze ustalamy indywidualnie drogą mailową lub telefonicznie.

Czy współpracują Państwo z detektywami oraz firmami ?

Mamy przyjemność współpracować z wieloma firmami jak i detektywami. Zawszę chętnie możemy również podjąć współpracę z Państwem. W celu pytań prosimy standardowo o telefon lub kontakt mailowy.
Posiadamy specjalnie wyszkolonych pracowników do obsługi Państwa zamówień oraz pomocy w doborze sprzętu.