Wypożycz sprzęt i przetestuj już dziś!
Nie wiesz który sprzęt jest dla ciebie najlepszy?

TELEFON
+48 500 565 541
+48 791 728 559

CZAT
Ekspert
*dostępny w prawym dolnym rogu strony.

sklep@gospy.pl
Jak to działa

Krok 1
Zadzwoń do nas lub napisz. Pomożemy Ci dobrać odpowiednie urządzenie, ustalimy na jak długo będzie potrzebne i uzgodnimy warunki.

Krok 2
Wpłacasz w naszym sklepie kaucję w wysokości ceny produktu (w formie gotówkowej). Z wpłaconej kaucji pobierzemy w późniejszym etapie opłatę za wypożyczenie.

Krok 3
Odbierasz sprzęt w naszym sklepie stacjonarnym. Okres wypożyczenia liczymy od dnia i godziny, w których otrzymasz urządzenie.

Krok 4
Gdy urządzenie nie będzie już potrzebne, zwracasz je do naszego sklepu. Okres wypożyczenia kończy się w dniu i o godzinie zwrotu sprzętu.

Krok 5
Po zwrocie sprzętu pobieramy z wpłaconej wcześniej kaucji kwotę odpowiadającą stawce dziennej pomnożonej przez liczbę dni wypożyczenia i zwracamy różnicę.

Krok 6
Jeżeli opłata z tytułu wypożyczenia przekroczy kwotę wpłaconej kaucji - pytamy czy chcesz zapłacić za kolejny dni wypożyczenia czy chcesz się stać właścicielem rzeczy. Jeżeli podejmiesz decyzję, że chcesz pozostać właścicielem - wyślemy do Ciebie fakturę/paragon za produkt.
REGULAMIN WYPOŻYCZENIA
W SKLEPIE STACJONARNYM
-
Wypożyczyć można każdy sprzęt oferowany w naszej firmie, wyjątkiem są produkty z aktywacją cyfrową jak: NotiOne, Trackimo Mini, Trackimo Guardian, produkty na zamówienie tj, Fotopułapki czy Monitoringi.
-
Wypożyczenie wymaga każdorazowo pobrania kosztu kaucji ceny produktu. Kaucja jest to pełna kwota wypożyczanego sprzętu. Wypożyczenie można zrealizować wyłącznie stacjonarnie w sklepie. Koszt kaucji można opłacić gotówkowo.
-
Wypożyczenie liczy się od daty i godziny wypożyczenia sprzętu do daty i godziny jego zwrotu np. gdy wypożyczenie odbywa się w poniedziałek o godzinie 14 to zwrócone powinno zostać o godzinie 14 we wtorek. W celu naliczenia jednej doby za wypożyczenie. W przypadku opóźnienia zwrotu towaru powyżej doby czyli oddania wypożyczonego produktu np. o godzinie 15 naliczana jest opłata za kolejną dobę. W przypadku weekendu każdy dzień liczony jest jako doba w dniu powszednim.
-
Zwroty realizowane są na dwa sposoby:
a) W Formie gotówkowej gdy kaucja zostanie wpłacona w gotówce.
*Wyjątkiem stanowi sytuacja gdy sklep stacjonarny nie posiada danej kwoty w formie gotówkowej. W takim wypadku zwrot dokonywany jest na konto wypożyczającego. -
Jeżeli termin wypożyczenia przekroczy kwotę sprzętu, wtedy ten przechodzi na własność wypożyczającego. Należy pamiętać by zgłosić nam daną sytuację w celu zakończenia wypożyczenia i realizację sprzedażową.
-
W Przypadku uszkodzenia wypożyczonego sprzętu, pobierana jest opłata za naprawę lub potrącone pozostają środki z kaucji.